Мнения на клиенти
Благодаря на Павел Аспарухов за търпението и компетентността...
Отлично. Търпеливо изслушване потребностите на клиента и последващи адекватни предложения.
Учтивостта е първото, но не и единствено впечатление при посещението на магазина ви в София.Търпеливо изслушване потребностите на клиента и последващи адекватни предложения от страна на служителите. Специални благодарности на Филип Йованов за помощта при избора на продукт- един прекрасен смартфон.Благодаря и на Димитър Янков за отделеното време и полезни съвети. Желая на екипа здраве и успехи в личен и професионален план.
Разочарован съм от факта, че не се спазват сроковете за доставка за поръчки направени след черният петък. Получаваш уверение и потвърждение чрез смс, че доставката ще бъде в срок от два до пет дни. Не мога да си обясня, защо след като се знае за големият обем поръчки се съобщават такива срокове. Следващото ми разочарование, че след като срока не може да бъде спазено би следвало клиента да бъде информиран. За съжаление Ардес не го прави ами клиента пише мейли и получава уклончиви отговори. Мисля, че софтуерните системи би следвало да има опция с която да изпраща е-мейл до клиента за забавяне. Пазарувам стоки например от UK където се случва автоматично подобно информиране и ваучер за отстъпка при следваща покупка. От моя гледна точка тук малко се пука идеята за пет звездно клиентски обслужване. Четейки различни коментари попаднах на такива за дефектни стоки. След като изказах писмените си притеснения получих отговор ,"ами каквото е кашона" това малко на лотария ми изглежда. Спрях се на Адрес именно защото имам информация, че техниката се тества преди да се получи от клиента визирам компютри и лаптопи. Може би моята информация не е точно. Вследствие на това сега първо, че поръчката ми е забавена за което клиента сам търси информация после ще се моля всичко да е наред с техниката.Безспорно Ардес предлага доп.услуги като застраховка, експресна замяна, но всеки клиент си прави бюджет за разходите. Моля горното да се приеме като градивна критика, а не като поредното оплакване. За съжаление в мен остава лека горчивина. Бих предложил да вложат усилия в подобряване процесите при организиране и логистика на кампании от типа на черен петък. По-добре да се съобщи по-дълъг срок и клиента да бъде приятно изненадан, а не след това остава разочарован и когато ще има закъснение в изпълнението на поръчка по някакъв начин да се автоматизира процес и клиента да бъде информиран. Запазвам общото си мнение за Ардес и стискам палци да няма проблем с поръчката си. Дебело подчертавам, че това не е критика към обслужването там съм повече от възхитен.
Много съм доволен от обслужването.! Компетентни служители. Отделят време на клиентите си. Специално мога да кажа за г-н Мартин Славчев който отдели повече от час за да ми помогне и посъветва за въпросите, които имах.! Благодаря ви.!!! Определено отново ще посетя магазина ви. :)
Поръчах лаптоп, на който се оказа, че му липсва важен за мен компонент. Благодаря много на Павел Аспарухов, който бе изключително учтив и търпелив, предложи ми няколко варианта за замяна на продукта и подробно ми обясни как точно да се случат връщането на стария, и получаването на новия лаптоп.
Доволен съм от компетентното обслужване и отзивчивото отношение на Стойно Михайлов. Споделя своето професионално мнение за продуктите, налични алтернативи в случай че търсеният продукт липсва, както и съществуващи варианти за закупуването му, но оставя крайния избор изцяло в ръцете на клиента.
За втора година купувам лаптоп от Ардес. Изключително любезно и компетентно мнение от консултантите. Благодаря много на Павел Аспарухов за съдействието , съветите и препоръките. За кратко време по телефона направих поръчка. Препоръчвам Ардес! Желая здраве и успехи на целият им екип! По шестобална система, моята оценка е 6!????
Много зле!!!! Поръчахме лаптоп по време на черния петък с намаление от 2000лв, намален струваше 3200. Обадиха ни се на 10тия ден от поръчката, вече когато черния петък е минал, за да ни кажат, че им бил пристигнал лаптопа с дефект. Нас какво ни интересува това, или как доставчиците мятали били "буквално" пакетите. За щастие намерихме друг по-хубав и наистина намален лаптоп благодарение на ozone.bg, втория им черен петък и прекрасното им обслужване!!!! Радваме се, че не се получиха нещата тук.
Здравейте, Мария, Благодаря, че отделихте от времето си за предоставяне на обратна връзка и оценка. Първо и най-важно, искаме да изразим нашето искрено съжаление за преживяните от Вас неудобства. Вашето мнение е изключително важно за нас и всяко оплакване се взема на сериозно. Разбираме Вашето разочарование от факта, че поръчката Ви е била повредена по време на транспорта и че предложените алтернативи не са отговаряли на Вашите очаквания. Това определено не е стандартът на обслужване, към който се стремим, както и ситуацията не отговаря на високите критерии на обслужване и мисията, към която Ardes.bg се придържа, а именно 5-звездно клиентско изживяване и удовлетвореност от покупката и обслужването. Що се отнася до повредата на артикула, това е ситуация, която наистина се случва рядко, но въпреки това сме ангажирани да предприемем действия за подобряване на процесите по транспортиране и обработка на поръчки, за да намалим възможността за подобни инциденти в бъдеще. Ситуацията вече е анализирана, предприети са мерки и действия, а на отгорните служители за това са проведени допълнителни обучения, както и наложени санкции. Във връзка с предложените алтернативи, разбираме, че те не са отговорили на Вашите изисквания. В тази връзка, бихме искали да Ви предложим допълнително обезщетение за причинените неудобства и да изследваме възможността за предоставяне на по-подходящи опции, които отговарят на Вашите нужди и очаквания. Важно е за нас да възстановим Вашето доверие в нашата компания и бихме оценили възможността да обсъдим това допълнително с Вас. Моля, свържете се с нас на тел. 0876396911, за да можем да разгледаме Вашия случай по-подробно и да намерим най-доброто решение за Вас. Още веднъж се извиняваме за всички причинени неудобства и Ви благодарим за търпението и разбирането. С уважение, Венцислав Величков, Ръководител отдел Връзка с клиенти Ardes.bg
Радослав Николов
01 Декември 2023
Супер сте